Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014
Štefek, Jiří ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Předmětem bakalářské práce Komunikační aktivity společnosti Tchibo v letech 2013-2014 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, která je v České republice známá především jako prodejce kávy. V poslední době se ale snaží komunikovat primárně svůj sortiment spotřebního zboží, a to pomocí všech nástrojů komunikačního mixu. Cílem práce je popsat a zanalyzovat hlavní kanály, pomocí kterých tato komunikace probíhá, a v případě potřeby navrhnout určitá zlepšení do budoucna. Kromě toho práce obsahuje primární výzkum, s jehož pomocí hodnotí, jak je společnost vnímána mezi populací České republiky a jestli se její komunikace nějak odráží a podepisuje na jejich názoru na Tchibo. Vzhledem k tomu, že společnost Tchibo je zatím známější jako prodejce kávy, práce se kromě sektoru spotřebního zboží věnuje i kávovému sektoru a novinkám v něm, poněvadž tvoří velkou část komunikace.
Vztah genderu a cen spotřebního zboží
POPOVA, Anastasiia
Diplomová práce je zaměřená na analýzu a zhodnocení vztahu genderu cílové skupiny a cen spotřebního zboží v různých obchodních řetězcích v České republice v rámci kategorií drogistického zboží a oblečení.
Povědomí studentů FRRMS o problematice rozvoje Čínské lidové republiky
Haluzová, Michaela
Diplomová práce se zabývá povědomím studentů Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií o problematice rozvoje Čínské lidové republiky. První část práce představuje úvod do problematiky čínského růstu se zaměřením na průmyslovou výrobu, jako hlavní složku rozvoje a její negativní dopady na životní prostředí. Důraz je kladen na běžné spotřební zboží. V práci je provedeno dotazníkové šetření mezi studenty FRRMS a jejich názory a povědomí jsou následně komparovány se skutečností. Závěr diplomové práce rekapituluje zjištěné údaje a shrnuje výsledky.
Innovations and czech retail business
Pecho, Maroš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Klánová, Eva (oponent)
Cílem této práce je popis současných trendů světového maloobchodu, současného stavu maloobchodu v České republice a jeho případné nutné zavedení inovací s nastoupením ekonomické aktivity generace Millennials. Úvod práce je věnován teoretickému popisu maloobchodu. V rámci práce její značná část obsahuje poměry světového maloobchodu a také jeho současné trendy a vývoj. Dále se část práce věnuje historickému vývoji a současnému vývoji maloobchodu v České republice. Na úrovni teoretického zhodnocení, práce pojednává nad definicí nákupního chování a také nad faktory, které ho ovlivňují. Nositelem potřeby inovovat v maloobchodě se ve světě staly Millennials. Důraz je kladen na charakteristiku základních rysů této generace a také jejich nákupního chování. Kvantitativní výzkum v závěru práce zahrnuje zhodnocení chování a postojů Millennials na českém trhu ve vztahu k informacím o potravinách a spotřebním zboží, k používání technologii (smartfonů) v nákupním procesu potravin a spotřebního zboží, a také zhodnocení a popis jejich určitých postojů k nákupnímu chování a různým charakteristikám vyplývajícím ze světové charakteristiky Millennials.
Vybavenost československých domácností domácími spotřebiči v šedesátých letech 20. století
Sedlmajerová, Jana ; Szobi, Pavel (vedoucí práce) ; Chalupecký, Petr (oponent)
Práce se bude zabývat vývojem konzumní společnosti v šedesátých letech 20. století v Československu. V úvodu práce charakterizuji teoretické uchopení problematiky konzumní společnosti, každodennosti a volného času v československé společnosti. Zaměřím se na vybavenost rodin elektrickými spotřebiči a na jejich význam pro práci žen v domácnosti. Zodpovím zejména na otázky, kde a jak se spotřebiče prodávaly, jaká byla jejich kvalita a do jaké míry ulehčovaly domácí práce. Analyzuji dostupnost těchto zařízení pro spotřebitele, porovnám množství, ceny a design domácích spotřebičů v Československu a zahraničí. Budu vycházet z předpokladu, že v šedesátých letech 20. století v domácnostech vzrostl několikanásobně počet ledniček, automatických praček, žehliček, vysavačů, fénů, televizorů a dalších drobných domácích spotřebičů, a porovnám tento nárůst se zeměmi západní Evropy. Práce bude vycházet ze studia odborných monografií, článků a studií české a anglické provenience, jakož i nevydaných pramenů institucionální a osobní povahy (Archiv Národního technického muzea, Archiv Národního muzea).
Analýza vybavenosti československých domácností v sedmdesátých letech 20. století
Machů, Kateřina ; Stellner, František (vedoucí práce) ; Szobi, Pavel (oponent)
Bakalářská práce obsahuje popis každodennosti a konzumního charakteru společnosti v Československé socialistické republice v sedmdesátých letech 20. století. Zaměřuje se zejména na technickou vybavenost soudobých domácností. Vychází z hypotézy, že na trhu se v průběhu sedmdesátých let objevují spotřebiče, které české hospodyně do té doby neměly k dispozici. Práce se podrobněji soustředí na analýzu vybavenosti domácností prvními automatickými pračkami. Cílem mé práce bylo zjistit, jaké změny v charakteru práce ženám automatické pračky s sebou přinesly, a jak se od sebe odlišovala prací technika dané doby v Československu a v zemích Západního světa.
Vlaková doprava spotřebního zboží
Bauer, Tomáš ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Novotný, Michal (oponent)
Práce se zabývá tématy vztahujícími se k vlakové dopravě spotřebního zboží. V první části je zpracována základní charakteristika vlakové dopravy. Druhá část popisuje hlavní hráče na trhu vlakové dopravy, a to jak obecně, tak konkrétně na příkladu vybraných zemí. Třetí část se zabývá nejvýznamějšími mezinárodními organizacemi na poli vlakové dopravy. Čtvrtá část podrobněji rozebírá charakteristiku spotřebního zboží a konkrétní technická řešení jeho přepravy. V páté části je představeno několik optimalizačních nástrojů použitelných při řešení případové studie, jíž se autor věnuje v šesté a poslední části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.